Enel namestaj pozarevac

Enel namestaj pozarevac posvećena je unapređenju kulture življenja. Svojom poslovnom filozofijom u čijem je središtu briga za svakog kupca i njegove specifične potrebe, Enel je
postavio nove standarde u stvaranju relacije sa kupcima. Naše višegodišnje iskustvo na zadovoljenju potreba svojih klijenata, bazirano na osluškivanju i praćenju tržišta, rezultiralo je stalnim proširenjem asortimana i konstantno dobrom uslugom i brigom o krajnjem kupcu. Kao rezultat svega toga, Enel je stvorio prepoznatljive odlika brenda ispoljenih kroz kvalitet robe i usluga. Nakon 12 godina tradicije stvaranja, nastao je ENEL BREND, koji danas podrazumeva:

  • ENEL PROIZVODE – mini kuhinje, kuhinje, opremanje, kuhinjska ugradna tehnika
  •  ENEL USLUGE – stručno savetovanje, idejno rešenje i projekat, proizvodnja, montaža i servis
  • ENEL GARANCIJU – 3 godine potpune garancije na Enel proizvode
  • ENEL KVALITET – neprekidno unapređenje kvaliteta, kako proizvoda tako i usluga, postalo je sinonim kompanije .

Linija proizvoda pod robnom markom Enel, stvorena je u nastojanju da se odgovori na posebne zahteve klijenata,a sve sa naglaskom na kvalitet, funkcionalnost i dizajn. Danas Enel svojim korisnicima nudi kvalitetne proizvode, prepoznatljivu uslugu i postprodajnu podršku,uz potpunu garanciju od tri godine na svoje proizvode.
Naši klijenti su:

  • Investitori turističkih objekata
  •  Investitori stambenih objekata
  •  Investitori poslovnih objekata
  •  Investitori smeštajnih objekata specifične namene
    Enelovim proizvodima opremljeni su brojni prestižni turistički i stambeni objekti na Kopaoniku, Zlatiboru i Crnogorskom primorju.
    Naši oslonci uspeha su:
  • Kvalitet proizvoda i usluga
  •  Kreativnost i inovacije
  •  Profesionalan i korektan odnos
  •  Pouzdanost i zaokruženost asortimana
  •  Kratki rokovi isporuke
    Iskustvo i znanje (know-how) stečeno tokom proteklih godina poslovanja, otvara Enel-u put da izađe u susret izazovima sutrašnjice. Kompanija Enel ima jasnu viziju daljeg razvoja u budućnosti. Sa fokusom na kvalitet, poslovna strategija bazira se na pozicioniranju Enel brenda, kako na domaćem tako i na inostranim tržištima, uz konstantan razvoj i unapređenje proizvoda i usluga, a sve u cilju zadovoljstva poslovnih partnera, zaposlenog osoblja, okoline i naravno – kupaca.

Kontakt informacije:

  • Đure Đakovića bb,
  • Pozarevac
  • Srbija
  • 12000
  • 012/540-600
  • milicav@enel.cc
  • -

Radno vreme

  • Ponedeljak:
  • Utorak:
  • Sreda:
  • Četvrtak:
  • Petak:
  • Subota:
  • Nedelja: