Enel namestaj pozarevac posvećena je unapređenju kulture življenja. Svojom poslovnom filozofijom u čijem je središtu briga za svakog kupca i njegove specifične potrebe, Enel je
postavio nove standarde u stvaranju relacije sa kupcima. Naše višegodišnje iskustvo na zadovoljenju potreba svojih klijenata, bazirano na osluškivanju i praćenju tržišta, rezultiralo je stalnim proširenjem asortimana i konstantno dobrom uslugom i brigom o krajnjem kupcu. Kao rezultat svega toga, Enel je stvorio prepoznatljive odlika brenda ispoljenih kroz kvalitet robe i usluga. Nakon 12 godina tradicije stvaranja, nastao je ENEL BREND, koji danas podrazumeva:
- ENEL PROIZVODE – mini kuhinje, kuhinje, opremanje, kuhinjska ugradna tehnika
- ENEL USLUGE – stručno savetovanje, idejno rešenje i projekat, proizvodnja, montaža i servis
- ENEL GARANCIJU – 3 godine potpune garancije na Enel proizvode
- ENEL KVALITET – neprekidno unapređenje kvaliteta, kako proizvoda tako i usluga, postalo je sinonim kompanije .
Linija proizvoda pod robnom markom Enel, stvorena je u nastojanju da se odgovori na posebne zahteve klijenata,a sve sa naglaskom na kvalitet, funkcionalnost i dizajn. Danas Enel svojim korisnicima nudi kvalitetne proizvode, prepoznatljivu uslugu i postprodajnu podršku,uz potpunu garanciju od tri godine na svoje proizvode.
Naši klijenti su:
- Investitori turističkih objekata
- Investitori stambenih objekata
- Investitori poslovnih objekata
- Investitori smeštajnih objekata specifične namene
Enelovim proizvodima opremljeni su brojni prestižni turistički i stambeni objekti na Kopaoniku, Zlatiboru i Crnogorskom primorju.
Naši oslonci uspeha su: - Kvalitet proizvoda i usluga
- Kreativnost i inovacije
- Profesionalan i korektan odnos
- Pouzdanost i zaokruženost asortimana
- Kratki rokovi isporuke
Iskustvo i znanje (know-how) stečeno tokom proteklih godina poslovanja, otvara Enel-u put da izađe u susret izazovima sutrašnjice. Kompanija Enel ima jasnu viziju daljeg razvoja u budućnosti. Sa fokusom na kvalitet, poslovna strategija bazira se na pozicioniranju Enel brenda, kako na domaćem tako i na inostranim tržištima, uz konstantan razvoj i unapređenje proizvoda i usluga, a sve u cilju zadovoljstva poslovnih partnera, zaposlenog osoblja, okoline i naravno – kupaca.
Kontakt informacije:
- Đure Đakovića bb,
- Pozarevac
- Srbija
- 12000
- 012/540-600
- milicav@enel.cc
- -
Radno vreme
- Ponedeljak:
- Utorak:
- Sreda:
- Četvrtak:
- Petak:
- Subota:
- Nedelja: